Πηγή : δείτε εδώ
Για το νέο έτος, το International Wine and Spirit Research ανακοίνωσε τις έξι προβλέψεις του, οι οποίες αποτελούν τις νέες κατευθύνσεις για την κατανάλωση και την παραγωγή αλκοολούχων ποτών.
Κατανάλωση με μέτρο στα υψηλόβαθμα ποτά
Καθώς η αναλογία των νέων που αποφεύγουν το αλκοόλ συνεχίζει να αυξάνεται, η επίδραση της γενιάς των μετριοπαθών καταναλωτών γίνεται αισθητή. Τα κοκτέιλ χαμηλής περιεκτικότητας οινοπνεύματος (ή shim) αντικαθιστούν το τζιν και τη βότκα με εναλλακτικά ποτά χαμηλής περιεκτικότητας σε αλκοόλ. Τα tonics με sherry και porto κερδίζουν δημοτικότητα, καθώς και τα βερμούτ ανακαλύπτονται από μια νεότερη γενιά. Με τους καταναλωτές όλο και πιο απρόθυμους να καταναλώνουν θερμίδες ή αλκοόλ για προϊόντα που θεωρούν ότι «δεν αξίζει», βλέπουμε μια αυξανόμενη ανάγκη για πιο premium προϊόντα σε αυτό το διάστημα.
Οι φυσαλίδες προστίθενται στα ήσυχα ποτά
Οι καταναλωτές γίνονται όλο και πιο ενημερωμένοι και περίεργοι ως προς το τι υπάρχει στα ποτά που καταναλώνουν. Υπάρχουν ενδείξεις ότι πολλοί αρχίζουν να τα προσεγγίζουν με τον ίδιο τρόπο που κάνουν στα τρόφιμα, αναζητώντας τις θερμίδες, συστατικά και πληροφορίες παραγωγής. Σε μία αγορά που αναζητά ποτά με απλά υλικά , με χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, μια από τις περιοχές που οι παρασκευαστές ποτών μπορούν να διερευνήσουν, χωρίς συμβιβασμούς σε καμία από αυτές τις ανησυχίες, είναι η υφή.
Η αφρώδης υφή επομένως βρίσκεται σε ένα ώριμο στάδιο για να γίνει μια μεγαλύτερη περιοχή εξερεύνησης. Ήδη χρησιμοποιείται η προσθήκη διοξειδίου του άνθρακα για τη δημιουργία κοκτέιλ σε παραδοσιακά ποτά.
Οι μάρκες που επιθυμούν να εισέλθουν σ 'αυτό το χώρο θα χρειαστεί να κάνουν προσεκτικά την μετάβαση , καθώς η τάση κινδυνεύει να εμφανιστεί ως καινοτομία και όχι ως δείκτης προϊόντος υψηλής ποιότητας όπως επιτάσει η εποχή.
Οι νόμοι της έλξης από το χρώμα
Το 2017 κυριαρχούσε το χρώμα των τροφίμων και των ποτών που καταναλώνουμε, μέσω των κοινωνικών δικτύων. Ενώ οι περισσότεροι άνθρωποι είναι μόνιμα εξοπλισμένοι με μια κάμερα και ένα λογαριασμό Instagram, πιθανότατα δεν έχουν ζήσει ποτέ σε μια πιο οπτική κουλτούρα. Το 2017 απέδειξε μια διάσταση της δύναμης του χρώματος. Μπορεί να είναι μια επιπόλαιη λεπτομέρεια ή ένα σημαντικό σημείο, το χρώμα όμως θα κυριαρχήσει και το έτος 2018. Η ακριβής απόχρωση δεν είναι σημαντική. Αυτό που μετράει για ένα εμπορικό σήμα είναι να καταλάβουμε ότι το χρώμα μπορεί να είναι μια συντόμευση για την πρόσβαση στους καταναλωτές, αλλά θα είναι ακόμα πιο κρίσιμο για να επιτύχει μια επιχείρηση σε παγκόσμιο επίπεδο
Επίλυση της μείωσης των αποβλήτων
Θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι η διαχείριση αποβλήτων κυριαρχεί στη συζήτηση στον κλάδο των οινοπνευματωδών ποτών. Αλλά αυτή η ερώτηση προκαλεί ολοένα και περισσότερο συνομιλίες. Υπάρχουν προσπάθειες στους κλάδους ώστε να είναι περιβαλλοντικά πιο ευαίσθητοι, η πίεση για τη μείωση των αποβλήτων αυξάνεται από τους καταναλωτές. Παραμένει στους παραγωγούς ποτών να βρουν νέες καινοτόμες λύσεις.
Η μόδα του αφιλτράριστου
Ενώ η διαύγεια θεωρήθηκε κάποτε ως βασικό σημάδι ποιότητας, οι ζυθοποιοί αναδεικνύουν ολοένα και περισσότερο τις αφιλτράριστες μπίρες. Επικοινωνούν με προϊόντα που είναι πιο ανεπεξέργαστα, πρωτόγονα και αυθεντικά. Καθώς η μόδα αυτή καθοδηγείται από τους καταναλωτές, αναμένεται ότι ένας αυξανόμενος αριθμός ποτών που περιέχουν αλκοόλ καταλαμβάνει τον "μη φιλτραρισμένο" χώρο. Ειδικά για τα οινοπνευματώδη ποτά,η τάση αυτή θα ενδυναμωθεί.
Οινοποίηση με κάνναβη
Ενώ η νομοθεσία για τη μαριχουάνα απέχει ανάμεσα στις διάφορες χώρες παγκόσμια αλλά και στις ΗΠΑ, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ήδη διαμορφώνει τον κόσμο των ποτών. Τα αλκοολούχα που έχουν αρωματιστεί με κάνναβη δεν είναι νέα τάση, η πρόσφατη εξαγορά της καναδικής εταιρείας Canopy Growth από τον όμιλο Constellation είναι ένα σημάδι, ότι η τάση αυτή θα γίνει mainstream (επί του παρόντος οι πολιτείες του Κολοράντο, της Καλιφόρνια και της Νεβάδα έχουν νομιμοποιήσει τη μαριχουάνα).