Βρυξέλλες, 29 Απριλίου 2022 - Σήμερα, η SpiritsEUROPE, ο Ευρωπαϊκος Σύνδεσμος που εκπροσωπεί τον κλάδο παραγωγής αλκοολούχων ποτών, δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της με τίτλο ‘’Οι Βέλτιστες Πρακτικές για την Προώθηση της Υπεύθυνης Κατανάλωσης‘’– Κύρια σημεία σχετικών ενεργειών και δράσεων.
Η έκθεση περιέχει μια επισκόπηση των ενεργειών του κλάδου το 2021 σε εθνικό επίπεδο, για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ και τη μείωση επιβλαβούς κατανάλωσης. Πέρυσι, 72 πρωτοβουλίες επικεντρώθηκαν σε έξι τομείς μείωσης επιβλαβούς κατανάλωσης, οι οποίες εφαρμόστηκαν σε 21 διαφορετικές χώρες.
Δείτε την έθεση εδώ.
Οι πρωτοβουλίες αυτές έχουν ως στόχο την διαμόρφωση ενός κοινωνικού περιβάλλοντος που υποστηρίζει ένα ισορροπημένο τρόπο ζωής, αναλαμβάνοντας δράση σε τομείς όπως η βελτιωμένη πληροφόρηση των καταναλωτών, υψηλότερα τομεακά πρότυπα για τις επικοινωνίες μάρκετινγκ και η ευαισθητοποίηση σχετικά με αυτά που πρέπει να κάνεις ή να μην κάνεις για την κατανάλωση με μέτρο.
Τα τελευταία χρόνια συμβαίνουν θετικές αλλαγές προς όφελος της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ σε όλη την Ευρώπη, με την περιστασιακή υπέρμετρη κατανάλωση οινοπνεύματος, την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ και την κατανάλωση αλκοόλ σε ανηλίκους να μειώνεται. Η μείωση αυτή υποδηλώνει ότι οι στοχευμένες προσπάθειες μείωσης επιβλαβούς κατανάλωσης μπορούν και έχουν αποτέλεσμα.
Ως μέρος του Κώδικα Δεοντολογίας της ΕΕ για Επιχειρήσεις Τροφίμων και Πρακτικές Μάρκετινγκ ,ο οποίος ξεκίνησε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή τον Ιούνιο του 2021, η SpiritsEUROPE έχει δεσμευτεί να συντονίσει και να εφαρμόσει πρωτοβουλίες για υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ σε όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ, σε όλες τις επίσημες γλώσσες της ΕΕ έως το 2030.
Μέσα στην απολογιστική έκθεση του κλάδου των ευρωπαϊκών αλκοολούχων ποτών για τις δράσεις προώθησης της υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ, αναφέρονται οι ενέργειες που πραγματοποιήθηκαν στην Ελλάδα το 2021 από τον ΣΕΑΟΠ & την Ε.Ν.Ε.Α.Π. (στο πλαίσιο των ενεργειών της Συμμαχίας για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών – Responsibility Alliance), μέσα από την καμπάνια «Ilenia talks by Responsibility Alliance», για την ενημέρωση και την εκπαίδευση των καταναλωτών, ιδίως των νεαρών ενηλίκων, για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ.
Σε μία σειρά 6 αυτοτελών επεισοδίων, η Ιλένια Ουίλιαμς υποδέχτηκε δημοφιλείς και αγαπητούς στο κοινό προσκεκλημένους, οι οποίοι μοιράστηκαν με τους καταναλωτές σκέψεις, εμπειρίες και συμβουλές για το αλκοόλ, ο καθένας ανάλογα με την ειδικότητά του και την επαγγελματική του εμπειρία.
Τα επεισόδια δημοσιεύτηκαν από τα μέσα Ιουλίου έως τα τέλη Νοεμβρίου, προσεγγίζοντας πάνω από 3,9 εκατομμύρια άτομα με περισσότερα από 14.000 κλικ,. 45 αποκόμματα προσέγγισαν 1,2 εκατομμύρια και 129 αναρτήσεις και ιστορίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προσέγγισαν 220.000 με 111 κοινοποιήσεις και 173.000 αλληλεπιδράσεις.
Ακολουθήστε τον ΣΕΑΟΠ στα κοινωνικά δίκτυα:

